קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

פסטה אל פומודורו (המתכון של טיה על פסטה בסטה)

פסטה אל פומודורו (המתכון של טיה על פסטה בסטה)
המתכון Pastan Al Pomodoro (Tia 'S Take on Basta Pasta' s Recipe) מוכן בערך 4 שעות ו -20 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 411 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב פסטו, גבינת פרמזן, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Velvet Pasta, Aka Pastan Al Pomodoro, Pastan Al Pomodoro, ו Pastan al Pomodoro.

מרכיבים

794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות איטלקיות centoעגבניות איטלקיות cento12עלי בזיליקום, שטף וקצוץ או 1 1/2 כפיות בזיליקום מיובשעלי בזיליקום, שטף וקצוץ או 1 1/2 כפיות בזיליקום מיובש4(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת1צביטהמלח ים או מלח כשרמלח ים או מלח כשר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נתרן נמוךמרק עוף נתרן נמוך8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לבישולשמן זית, לבישול21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן, מגוררת טריגבינת פרמזן, מגוררת טרי3(יכול להיות או להרחיק)רוטב פסטו (ראה הערה להלן)רוטב פסטו (ראה הערה להלן)3צביטותשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום, איכות טובה (אני משתמש קברנה סוביניון)יין אדום, איכות טובה (אני משתמש קברנה סוביניון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר (אופציונלי, אנחנו אוהבים את הרוטב שלנו בצד המתוק)סוכר (אופציונלי, אנחנו אוהבים את הרוטב שלנו בצד המתוק)2קילוגרםצד עגבניות חתוכות לקוביות עם אורגנו בזיליקום ושוםצד עגבניות חתוכות לקוביות עם אורגנו בזיליקום ושום8(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחהחמאה לא מלוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)וודקה (אופציונלי)וודקה (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.