קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

פסטה סנטה פה בסגנון מסעדה

פסטה סנטה פה בסגנון מסעדה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את סנטה פה פסטאן בסגנון המסעדה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 9 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם פפריקה, מים, גרעיני תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 74%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: פסטה סנטה פה בסגנון מסעדה, סנטה מריה סגנון תלת-טיפ, ו טיפ טרי בסגנון סנטה מריה.

הוראות

1
הביאו מים לרתיחה והוסיפו את פסטת הרוטיני ובשלו לפי הוראות החבילה. שוטפים תחת מים זורמים קרים ומסננים היטב.
מרכיבים שתצטרך
RotiniRotini
מיםמים
2
מערבבים יחד את מיץ העגבניות, שמן הזית, החומץ, אבקת הצ ' ילי, הפפריקה, המלח והפלפל השחור. זורקים אותה עם הפסטה המרוקנת ומכניסים למקרר למשך 2 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
פסטהפסטה
3
שלב את גבינת הפרמזן, גרעיני התירס, הכוסברה, הבצל הירוק, פלפל אדום, פלפל ירוק וחזה עוף חתוך לקוביות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פרמזןפרמזן
פלפל אדוםפלפל אדום
חזה עוףחזה עוף
גרעינים תירסגרעינים תירס
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
4
שלבו עם תערובת הפסטה המצוננת וכסו והכניסו למקרר למשך 8 שעות לפחות או למשך הלילה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

מרכיבים

1חזה עוף ללא עצמות חצי, מבושל וחתוך לקוביותחזה עוף ללא עצמות חצי, מבושל וחתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס שלמים, מבושליםגרעיני תירס שלמים, מבושלים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה rotiniחבילת פסטה rotini1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)5בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן