קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות93
מגזין

פסטה פרימוורה

פסטה פרימוורה
פסטה פרימוורה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 475 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 55 דקות. אם יש לכם עגבניות שרי, גזר, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו פסטה פרימוורה, פסטה פרימוורה, ו פסטה פרימוורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה. לבשל שום עד רך, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפלים ומבשלים עד שהם מתחילים לרכך, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
4
מוסיפים פטריות, אספרגוס ועגבניות ומבשלים עד שהתרכך, 5 דקות נוספות. מערבבים בקמח ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
עגבנייהעגבנייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מוסיפים ציר עוף, חלב, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה; מפחיתים לרתיחה ומבשלים עד שהנוזל מעובה מעט, כ -5 דקות. מערבבים רצועות גזר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
גזרגזר
חלבחלב
6
בינתיים, לבשל פסטה על פי הוראות החבילה; לנקז, הזמנת 1/2 כוס מים פסטה. לזרוק פסטה עם ירקות ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ירקירק
פסטהפסטה
רוטברוטב
7
מוסיפים מי פסטה, במידת הצורך, כדי לשחרר תערובת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
מגישים עם פרמזן, פטרוזיליה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!

ציוד

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אחוז חלב1 אחוז חלב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץאספרגוס דק, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום גרוסיםעלי בזיליקום גרוסים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור חתוכות כוספטריות כפתור חתוכות כוס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר גדול קלוף פרוס לרצועות עם קולף (על 2 סרטי גזר כוסות)גזר גדול קלוף פרוס לרצועות עם קולף (על 2 סרטי גזר כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים או עגבניות שרי, פרוס 1/2 (6 אונקיות)ענבים או עגבניות שרי, פרוס 1/2 (6 אונקיות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרה, מומס ב 3 כפות מיםקמח לכל מטרה, מומס ב 3 כפות מים3ציפורןרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לינגוויני מחיטה מלאהלינגוויני מחיטה מלאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס פרמזן מגוררת1/2 כוס פרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים1פלפל אדום, ניקה, זרע לחתוך לרצועות (6 אונקיות)פלפל אדום, ניקה, זרע לחתוך לרצועות (6 אונקיות)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי D. O. C. G.. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.