קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פצפוצי קרמל * פופקורן קרמל

פצפוצי קרמל * פופקורן קרמל
פצפוצי קרמל פופקורן עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 281 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, בוטנים קלויים עם דבש, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: "פצפוצי ריס, פופקורן,, פופקורן עם שמפניה קרמל וכמהין בייקון ופרמזן פופקורן, ו כרמל מלא פצפוצי אורז.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.