קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות14
מגזין

פרושי ספרינג רולס

פרושי ספרינג רולס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים וייטנאמיים, אז נסו לחמניות אביב של פרושי. מתכון ללא גלוטן זה משרת 10 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 327 קלוריות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם כרצונך, תותים, תפוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 48%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון {אביב} ספרינג רולס, ספרינג רולס, ו ספרינג רולס.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את האפרסקים ומבשלים ללא כיסוי עד שהקליפה מתחילה להיעלם, בערך 1 דקה. טבלו מיד אפרסקים במי קרח למשך מספר דקות עד שהם קרים כדי לעצור את תהליך הבישול. ברגע שהאפרסקים קרים מוציאים ממי קרח; מקלפים וזורקים קליפות אפרסק וחותכים אפרסקים לטריזים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אפרסקאפרסק
3
הביאו מים, אורז, קרם קוקוס ומלח לרתיחה בסיר. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהאורז רך ונוזל נספג, 20 עד 25 דקות. לחשוף סיר ואורז מגניב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
בעדינות לשטוף עטיפת נייר אורז עד מים קרים ולהניח על משטח עבודה שטוח. כף 2 כפות אורז מבושל בקו מעט מחוץ למרכז על העטיפה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
מיםמים
5
מורחים על האורז כ -1 1/2 כפות שימורי שזיפים.
מרכיבים שתצטרך
שמורות שזיפיםשמורות שזיפים
מורחיםמורחים
אורזאורז
6
מורחים שכבה של פרוסות תות על גבי השימורים, שכבת אפרסקים על גבי התותים, שכבת קטעי תפוז על גבי האפרסקים, שכבת אשכוליות על גבי התפוזים ועלי נענע טריים על גבי האשכולית. מקפלים קצוות מנוגדים של העטיפה כדי לחפוף את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
מנטה טרייהמנטה טרייה
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
תותיםתותים
אשכוליתאשכולית
משמרמשמר
כתוםכתום
אפרסקאפרסק
מורחיםמורחים
7
מגלגלים 1 מהקצוות המנוגדים סביב המילוי לצורת בוריטו. חזור על הפעולה עם שאר העטיפות, האורז והפירות.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
אורזאורז
גלולגלול
8
חותכים לחמניות לשניים ומגישים עם יוגורט לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
גלולגלול

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב לחמניות אביב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.