קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

פריך משמש צלעות חזיר

פריך משמש צלעות חזיר
צריך מנה עיקרית ללא חלב? פריך משמש צלעות חזיר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 293 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית, מלח גס ופלפל טחון, לחם כריך רב מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו צלעות חזיר או צלעות חזיר עם רוטב אננס משמש, צלעות חזיר סויה משמש, ו צלעות חזיר משמש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.