קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פרנץ ' טוסט עם חמאת פירות יער

פרנץ ' טוסט עם חמאת פירות יער
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל טוסט צרפתי עם חמאת פירות יער. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 729 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 56 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. אם יש לכם אוכמניות, סוכר, חלמונים ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: חמאת בוטנים, ברי ובננה ממולאים פרנץ ' טוסט, לחם מטוגן ממולא בארי, ו לחם מטוגן מעורב ברי.

הוראות

1
הפוך את באטרס ברי: בקבוצות נפרדות, מקציפים 2 מקלות חמאה בכל פעם על גבוה באמצעות מצורף whisk. החלף לחיבור משוט.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף פטל או אוכמניות. הפעל מערבל נמוך במשך כחמש שניות, רק מספיק זמן עבור פירות יער להתחיל לערבב/להיפרד, אבל לא כל כך הרבה זמן שזה הופך לבלגן. נקה קערה מיקסר וקבצים מצורפים וחזור עם סוג אחר של ברי.עם כל אצווה, להפוך את התערובת על גיליון ארוך של ניילון לעטוף להגדיר על גיליון ארוך של רדיד. השתמש לעטוף / לסכל לגלגל את החמאה לתוך גליל: ראשית לאטום את ניילון לעטוף סביב הגליל, ולאחר מכן לאבטח את רדיד סביבו. לסובב את הקצוות, בהדרגה החלת לחץ יותר כפי שאתה לסובב על מנת להפוך את גליל מתוח. ברגע שזה גליל נחמד, מסודר של נייר, מקום למקפיא במשך 30 דקות כדי לגבש אותו במהירות, ולאחר מכן להעביר אותו למקרר עד שאתה מוכן להשתמש בו. חמאה צריכה להיות נחמדה ומוצקה. הערה: אתה יכול להוסיף קצת אבקת סוכר מנופה לחמאה כדי להפוך יותר ממרח מתוק ללחם ומאפינס! עבור טוסט צרפתי, אם כי, סירופ מייפל עושה דברים מתוקים enough.To הפוך את הטוסט הצרפתי, לחתוך לחם לפרוסות 1/2 אינץ ' עבה. בצלחת, מערבבים יחד חלמונים ביצה, חצי וחצי, סוכר, גרידת לימון ווניל.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף לשלב. לטבול פרוסות לחם בתערובת, ציפוי שני הצדדים, ולאחר מכן להסיר מן המנה ולהניח בצד. חזור עד שכל הלחם מצופה.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים מחבת ברזל או מחבת על אש בינונית. חמאה לוהטת במחבת כשחם. מבשלים טוסט צרפתי משני הצדדים עד חום זהוב, להיזהר לא לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
5
תוציא את באטרס מהמקרר. פתח קצה אחד וחתוך פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
6
הניחו פרוסה אחת על כל מנה של לחם מטוגן.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים אבקת סוכר אם תרצה, ואז טפטוף עם סירופ מייפל חם.
מרכיבים שתצטרך