קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות7
מגזין

פשטידת הנקניק של סטייסי.

פשטידת הנקניק של סטייסי.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קיש נקניק של סטייסי. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 533 קלוריות. אם יש לכם יין, נקניק, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו פשטידת העוף עם הגבינה של סטייסי., מרק השעועית השחורה של סטייסי, ו נקניק קיש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו