קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

צ'ילי חזיר ושעועית

צ'ילי חזיר ושעועית
צ'ילי חזיר ושעועית עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המנה העיקרית שלך. מתכון זה מכיל 10 מנות עם 321 קלוריות, 20 גרם חלבון ו-15 גרם שומן כל אחת. תמורת $1.42 למנה, מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 32 מעריצים. אם יש לכם בצל, פלפל, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם ציון של 80%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. צ'ילי חזיר ושעועית, תחרות צ'ילי שנתית 8: כניסה - צ'ילי צמחוני שלוש שעועית + תפריט שבועי, ולמטבל עוף ושעועית צ'ילי וגבינת צ'ילי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בשמן את הבשר, הבצל, הפלפל הירוק והשום עד לריכוך. מערבבים פנימה עגבניות, שעועית, רוטב פיקנטה, רוטב עגבניות ומים אם רוצים. להביא לרתיחה. מערבבים פנימה את הזיתים, החמין, הטימין, המלח והפלפל. מנמיכים את האש, מבשלים ללא מכסה במשך 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מקשטים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

11 קילו קישואים,גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, שטוף סחוטיכול שעועית פינטו, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח226אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטיןקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטין11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1שן שום, טחוןשן שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס זיתים בשלים, סחוטיכול פרוס זיתים בשלים, סחוט1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב jar picanteרוטב jar picante11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים10ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, אופציונלימים, אופציונלי

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הריזלינג הקציר המיוחד של Ste Chapelle עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
ניחוחות של אפרסקים טריים פרוסים, משמשים והדרים מפנים את מקומם לטעמים של דבש, אפרסקים וקליפת תפוז. היין מתוק אך מאוזן היטב עם חמיצות פריכה וסיומת ארוכה של דבש ופירות.