קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
מגזין

צ'ואי חמוציות צ' וק-אגוז עוגיות

צ'ואי חמוציות צ' וק-אגוז עוגיות
אם ברצונך להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לתיבת המתכונים שלך, עוגיות שוקולד צ'וקי אגוזים עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 278 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. מתאים ל-10 מנות. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 65 אוהדים. לך לחנות ותביא את ג'אר - קילנר או, אגוזי מקדמיה, פצפוצי שוקולד ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. וזה די גרוע. עוגת שוקולד ואגוזים, פרוסת שוקולד ואגוז קרמל, ו עוגת אגוז תאריך צ'יפס דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
נקה את הצנצנת וייבש היטב.
2
שכבה במרכיבים, החל עם סוכר גלגלית, ואחריו muscovado, קמח, אגוזים, חמוציות ולבסוף מסיימת עם שוקולד לבן. סגור את הצנצנת, ולאחר מכן להוסיף תווית עם הוראות אפייה, בתוספת סרט או כיסוי יפה אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
גלגלית סוכרגלגלית סוכר
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
סוכר Muscovadoסוכר Muscovado
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.