קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

צ'יזבורגר מבושל לאט קציץ בשר

צ'יזבורגר מבושל לאט קציץ בשר
צ'יזבורגר מבושל לאט קציץ בשר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 221 קלוריות. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם ביצים, בשר טחון, חרדל היינץ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. נסו מרק צ'יזבורגר מבושל לאט, מרק צ'יזבורגר מבושל איטי, ו מטבל צ'יזבורגר בייקון עם בישולים איטיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט רווקים רק עד מעורבב. מקפלים 2 (30 אינץ ' ארוך) חתיכות של ריינולדס לעטוף רדיד אלומיניום לאורך במחצית פעמיים. הצלבות חתיכות על משטח עבודה. למעלה עם תערובת בשר; צורה לתוך כיכר עגולה 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
השתמש בידיות לסכל כדי להוריד בעדינות את קציץ הבשר לבישול איטי, ומאפשר לקצוות נייר כסף לתלות על הקצה העליון של הכיריים; לכסות עם מכסה.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מבשלים על 4 שעות גבוהות או עד קציץ בשר נעשה (160F). למעלה עם רווקים.
4
בואו לעמוד, מכוסה, 5 דקות. או עד שרווקים נמסים. השתמש בידיות לסכל כדי להסיר קציץ בשר מכיריים איטיים לפני חיתוך כדי לשרת.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום