קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'ילה-גרגרי גבינה כחולים

צ'ילה-גרגרי גבינה כחולים
צ'ילה-גרגרי גבינה כחולים נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 366 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. גשו לסופר וקנו שיבולת שועל, מלח, קצפת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 35%. נסו סופלה שיבולת שועל עם גבינה כחולה, מתכון סופלה גרגירי גבינה כחולה, ו ירוק-צ'ילה גריסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא חלב, שום טחון, ו 1 כפית מלח לרתיחה בסיר בינוני; מערבבים בהדרגה שיבולת שועל. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
גריסיםגריסים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להקציף בגבינה כחולה וחמאה עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
להקציף הנותרים 1/4 כפית מלח, שמנת, ושאר החומרים; לשפוך לתוך משומן קל 1/2 ליטר מרק.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
אופים ב 325 במשך 1 שעה. (המרכז עשוי להיות מעט רך.)
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Cava Mestres Reserva Brut 1312. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.