קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

צ'ילה ורדה (עוף או חזיר)

צ'ילה ורדה (עוף או חזיר)
צ'ילה ורדה (עוף או חזיר) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 625 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, תפוחי אדמה, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות ו-20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: חזיר צ'ילה ורדה עם סלסה צ' ילה אדומה, חזיר צ'ילה ורדה, ו צ'ילה ורדה עם חזיר.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Marques de Caceres קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.