קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות15
ציון בריאות29
מגזין

צ'ילי הודו של ריידר

צ'ילי הודו של ריידר
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו ריידר אדום, הדבש ריידר (אפלטיני משודרג), ו עוף מטוגן ברימון עם אגוזי מלך {Fesenjan} – טרייסי ריידר וקרול טופליאן - 50 נשים משחתות באוכל (מתכונים דומים).

הוראות

1
Rehydrate פלפלים pasilla במים חמים במשך 20 עד 30 דקות, או עד מתרכך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
מיםמים
2
הסר את הגבעולים והזרעים; קוביות הפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
זרעיםזרעים
3
לחמם את השמן בסיר גדול על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיף את pasillas, פלפלים, jalapenos, שום ובצל ומבשלים עד קרמל, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
5
מוסיפים את טורקיה ומערבבים בעדינות, מנסה לא לשבור את הבשר יותר מדי; לבשל עד הבשר הוא כבר לא ורוד, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
6
מוסיפים את רסק העגבניות והרוטב, מערבבים במשך 4 דקות, ואז מוסיפים את מרק העוף.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטברוטב
7
מוסיפים את בצל ושום מגורען, אבקת צ ' ילי, פפריקה, כמון, קאיין, 2 כפות מלח 2 כפיות פלפל שחור. מוסיפים את השעועית והנוזל שלהם, מנמיכים את החום ומבשלים, חשופים, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצל מגורעןבצל מגורען
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
שוםשום
שעועיתשעועית
כמוןכמון
מלחמלח
8
מקשטים עם צ ' דר מגורר ומגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
קרקרים מלוחיםקרקרים מלוחים
9
צילום: האלי ברטון

ציוד

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה משומרת עם נוזלשעועית שחורה משומרת עם נוזל7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית כליות משומר עם נוזלשעועית כליות משומר עם נוזל7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פינטו משומרת עם נוזלשעועית פינטו משומרת עם נוזל4(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף9ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מגורעןבצל מגורען1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1קילוגרםטורקיה הקרקע גס (בשר ירך ושד)טורקיה הקרקע גס (בשר ירך ושד)15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי10פלפלים יבשים צ'ילהפלפלים יבשים צ'ילה1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות2smallsבצלים אדומים, חתוכים לקוביותבצלים אדומים, חתוכים לקוביות15ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים מלוחים, להגשהקרקרים מלוחים, להגשה15ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר גרוסה, לקישוטגבינת צ'דר גרוסה, לקישוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Avinyo Cava Reserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Avinyo Cava Reserva
Avinyo Cava Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס. זוגות עם כרישה, נקניקיות, romesco, עגבניות, aïoli.