קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

צ'ילי הסרט הכחול של Debdoozie

צ'ילי הסרט הכחול של Debdoozie
צ'ילי הסרט הכחול של Debdoozie עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 422 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, פלפל טחון, צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: פאי תפוחים סרט כחול, לחם שיפון עם סרט כחול, ו סופגניות עם סרט כחול.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.