קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות15
ציון בריאות16
מגזין

צ'ילי חזיר פיקנטי

צ'ילי חזיר פיקנטי
צ'ילי חזיר פיקנטי עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו שיני שום, אבקת צ'ילי, פלפל חלפיניו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 40 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. הציון הזה מוצק. נסו צ'ילי חזיר פיקנטי, צ'ילי חזיר פיקנטי, ו חזיר אדום חריף וצ'ילי שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי, חזיר חום בחמאה בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הסר ושמור על חום.
3
באותה מחבת הקפיצו בצל וסלרי בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את השעועית, המרק, המים, הג ' לפנוס, התבלינים, השום, המלח, הפטרוזיליה, רוטב הפלפל החריף אם רוצים והחזיר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 45 עד 60 דקות או עד שהחזיר רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
תבליניםתבלינים
שעועיתשעועית
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לחשוף; מבשלים 30-40 דקות יותר או עד צ ' ילי מגיע עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יום השנה ה -40 לקובי קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ג ' וב ומחנות רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
ג ' וב ומחנות רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, קאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדר לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. קאווה טבע ברוט זה הוא מאוד תכליתי, כי אין מינון הוסיף, כך החומציות והבועות לנקות את החיך שלך אחרי כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.