קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות27
מגזין

צ'ילי מבושל איטי חזיר מתוק

צ'ילי מבושל איטי חזיר מתוק
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? צ'ילי בישול איטי חזיר מתוק יכול להיות מתכון עצום לנסות. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 436 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך חתיכות אננס, חומץ, תירס תינוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החומץ הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פקאן חומץ כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -40 דקות. . מתכונים דומים: בישול איטי חזיר קלואה עם רוטב צ'ילי אננס מתוק, חזיר צ'ילי ורדה (מבשל איטי), ו בישול איטי צ'ילי חזיר אדום מקסיקני חדש.

הוראות

1
מבשלים את חזיר הקרקע במחבת מעל חום בינוני עד השחמה לחלוטין; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים את החזיר מבושל, עגבניות, פלפל, אננס, שעועית, תירס הקרנל, רסק עגבניות, בצל, תירס תינוק, סיידר, שום, סוכר חום, מלח, פפריקה, פלפל, מולסה, אנצ 'ו צ' ילה פלפל, מרווה, אבקת קארי, קינמון, דבש, וחומץ בבישול איטי גדול; מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'ילי אנצ' ופלפל צ 'ילי אנצ' ו
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
חזיר מבושלחזיר מבושל
תירס בייביתירס בייבי
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 תפוח ירוק גדול1 תפוח ירוק גדול
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
כוון את התנור האיטי לגובה. מבשלים לפחות 4 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחים קשיחסיידר תפוחים קשיח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס תינוק קצוץתירס תינוק קצוץ2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)מרווה מיובשתמרווה מיובשת4ציפורןשום, טחוןשום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'ילה טחון אנצ' ופלפל צ'ילה טחון אנצ' ו1צביטהקינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה הונגריתפפריקה מתוקה הונגרית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות אננס, מנוקזחתיכות אננס, מנוקז2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2smallsגפן-עגבניות בשלות, חתוכות לקוביות קטנותגפן-עגבניות בשלות, חתוכות לקוביות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט1פלפלים צהובים, חתוכים לקוביותפלפלים צהובים, חתוכים לקוביות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Bodegas Naveran ברות קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.