קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

צ'ילי מתובל

צ'ילי מתובל
צ'ילי מתובל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-16 היו אומרים שהוא הגיע למקום. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. אם יש לכם עלי דפנה, מים, מיורן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 4 שעות ו -20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 61%. הציון הזה די טוב. נסו שקדים מתובלים בצ'ילי, צ'ילי מתובל פקאן, ו אגוזים מתובלים בצ'ילי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מסננים.
4
העברה ל-5 קילו. סיר איטי. מערבבים פנימה את השעועית, רוטב העגבניות, העגבניות, המים והתבלינים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-5 שעות. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
5
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוטפחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוט850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,מיורן מיובשמיורן מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגורדת, לא חובהגבינת צ'דר מגורדת, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) עגבניות מבושלות, לחתוךפחיות כל אחד) עגבניות מבושלות, לחתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן