קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות47
מגזין

צ'ילי קציר תבלינים סיני 5 {עם ביזון}

צ'ילי קציר תבלינים סיני 5 {עם ביזון}
צ'ילי קציר התבלינים הסיני 5 {עם ביזון} עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון מגיש 12 . מנה אחת מכילה 391 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. אם יש לכם כרישה, רסק עגבניות, כמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: בייקון Bison Butternut סקווש צ'ילי (טריפל B צ' ילי), Southwestern Spice - שפשף תאו Tenderloin, ו צ'ילי ביזון.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.