קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

צ'ילקילס ורדס

צ'ילקילס ורדס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Chilaquiles Verdes. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 377 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך גבינת פטה קלה, כוסברה, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: Chilaquiles Verdes, מבשלים את הספר: Chilaquiles Verdes, ו Chilaquiles Verdes עם ביצים מטוגנות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את tomatillos, צ ' ילה, בצל, ושום בסיר בינוני ולהוסיף מים כדי לכסות. מביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל עד הירקות רכים tomatillos להפוך ירוק חיוור, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ולתת להתקרר מעט.
3
בזהירות להעביר את הירקות מבושלים, יחד עם מי בישול, לבלנדר. מחית במשך כמה שניות כדי להתמזג; הקפד להחזיק את המכסה עם מגבת מטבח לביטחון.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את עלה דפנה 1/2, אורגנו,טימין, מלח ומרק. המשך רסק עד חלקה. אתה צריך בערך 1 ליטר של סלסה ורדה.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים סיר רחב או מחבת מעל חום בינוני גבוה מעיל עם שמן תירס. כאשר השמן מעורפל, יוצקים את סלסה ורדה; זה יהיה בועה קצת. להפחית את החום בינוני ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד הרוטב הוא מעובה מעט, 10 עד 15 דקות. כיסוי, להפחית את החום נמוך מאוד, ולשמור על חם בזמן שאתה מסיים את השבבים.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את שמן הירקות לתוך סיר כבד תחתית או טיגון עמוק השיש לעומק של כ 2 אינץ ' וחום עד 191° מעל חום בינוני גבוה. מחסנית טורטיות ולאוורר אותם עם האגודל כדי להפריד.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את הטורטיות ל8 טריזים כמו עוגה.
מרכיבים שתצטרך
8
עובדים בקבוצות, מטגנים את שבבי טורטייה, הופכים אותם עם רחפן או כפית מחוררת כך שהם לא נשארים יחד, עד חום זהוב, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את השבבים למחבת אפייה מרופדת בנייר מגבת או שקית נייר חומה כדי לנקז ולקרר. (
מרכיבים שתצטרך
10
תן לשמן לחזור לטמפרטורה הנכונה בין קבוצות.)
מרכיבים שתצטרך
11
כדי לסיים את chilaquiles, לחשוף את סלסה ורדה ולהעלות את החום בינוני. בדיוק כשזה מתחיל לבעבע, מערבבים את הביצים המוכות. מבשלים ומערבבים במשך כ 5 שניות, עד נוצות הביצה לתוך הרוטב, מתעבה וקושרת אותו. מיד להוסיף את הצ ' יפס, לזרוק בעדינות עד שהם ספגו מספיק רוטב כדי להיות רך. תיזהר לא לשבור את הצ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
12
מפזרים את גבינת ג ' ק על גבי ולתת לו להמיס.
מרכיבים שתצטרך
13
מחלקים את chilaquiles בין 4 צלחות.
14
מפזרים את פרסקו queso, בצל קצוץ, וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
15
מקשטים עם קרם פרסקה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
16
מתוך ספר הבישול המקורי של שוק האיכרים של לוס אנג 'לס: פגוש אותי ב -3 ופיירפקס על ידי ג' ואן Cianciulli. זכויות יוצרים © 2009 By A. f. Gilmore Company. Published by Chronicle Books LLC.