קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

צדפות בגריל עם פול ועגבניות קלויות

צדפות בגריל עם פול ועגבניות קלויות
והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 135 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ו דיאט. גשו לסופר וקנו שמן זית, מלח ופלפל, עלי נענע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס ופול עם עגבניות וזיתים קלמטן, שעועית Fava בגריל, ו Chard קשת בגריל עם שעועית Fava ו אורגנו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית La Crema. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.