קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צדפות עם שעועית לבנה ועגבניות

צדפות עם שעועית לבנה ועגבניות
צדפות עם שעועית לבנה ועגבניות נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 211 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צדפות littleneck, עגבניות משומר, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. , שהוא מוצק. נסו המרכיב הסודי (צ'וריסו): צ' וריסו מאודה מולים וצדפות עם שעועית לבנה, שעועית לבנה עם עגבניות צלויות, ו עוף עם שעועית לבנה ועגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה על mediumhigh חום.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שום; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים עגבניות ו-4 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
4
מערבבים צדפות ושעועית; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד צדפות פתוחות. השליכו פגזים שלא נפתחו. מחלקים צדפות באופן שווה בין 4 קערות; העליון כל אחד באופן שווה עם עגבניות, שעועית, ונוזל.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שעועיתשעועית
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.