קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

צדפות פשוטות עטופות בבייקון

צדפות פשוטות עטופות בבייקון
צדפות פשוטות עטופות בבייקון נטול גלוטן,, חלב חינם, דל פחמימות, מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 362 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו רוטב סויה תמרי, סטייק "מקורמיק" מונטריאול לתיבול, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. נסו צדפות עטופות בבייקון, צדפות עטופות בבייקון, ו צדפות עטופות בבייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.