קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

צזיקי יווני

צזיקי יווני
המתכון היווני Tzatziki יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 8 שעות ו-20 דקות. מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. מתאים ל-5 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. . זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך מלח, שמיר, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 60%. מתכונים דומים: קל בגריל תרנגולות קורניש וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי, וסלט יווני, רוטב צזיקי יווני, ו קציצות יווניות וצזיקי.

הוראות

1
מערבבים יחד יוגורט, מלפפון מגורר, שום, מיץ לימון, ושמן זית בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מלפפוןמלפפון
שוםשום
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים גרידת לימון, שמיר, מלח ופלפל; להקציף עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפלפלפל
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
יוצקים לתוך צלחת הגשה, מכסים בחוזקה, ומקררים 8 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.