קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

צלעות גב חריפות ודביקות לתינוק

צלעות גב חריפות ודביקות לתינוק
צלעות גב חריפות ודביקות לתינוק עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן זה משרת 8 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 133 גרם חלבון, 83 גרם שומן, ובסך הכל של 1487 קלוריות. גשו לסופר וקנו חרדל, פפריקה, מלח כשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 78%, המנה הזו מוצקה. נסו צלעות גב חריפות ודביקות לתינוק, דביק חריף תינוק בחזרה צלעות, ו צלעות גב לתינוק עם רוטב מתוק ודביק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הסוכר החום, המלח, החרדל, השומר, הפלפל השחור, הקאיין והפפריקה. על 2 ניירות אפייה גדולים עם שוליים, מפזרים את תערובת התבלינים על כל הצלעות, לוחצים וטופחים עליה. מכסים בנייר כסף ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
תערובת תיבולתערובת תיבול
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
שומרשומר
צלעותצלעות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מחממים את התנור ל -25
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
יוצקים כל נוזל על ניירות האפייה, מכסים את הצלעות בנייר כסף וצולים כ -3 שעות, עד שהבשר רך אך לא נופל מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
יוצקים כל נוזל על ניירות האפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בינתיים, בסיר, ממיסים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את הבצל, השום והטימין ומבשלים על אש בינונית עד שהבצל מתרכך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
7
מוסיפים את הקטשופ, החומץ, מרק הבקר, הרוטב החם, רוטב ווסטרשייר ומולסה ומביאים לרתיחה. מבשלים על אש נמוכה, מערבבים מדי פעם, עד להסמכה, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מרק בשרמרק בשר
רוטב חריףרוטב חריף
מולסהמולסה
קטשופקטשופ
חומץחומץ
8
חממו את הברוילר והניחו מתלה 10 סנטימטרים מהאש.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
9
מברישים את הצלעות בנדיבות ברוטב הברביקיו וצולים כ -10 דקות, הופכים ומברישים מדי פעם ברוטב, עד שהם משחימים היטב ופריכים בכתמים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
צלעותצלעות
10
מעבירים את הצלעות למשטח עבודה ונותנים לנוח למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
11
חותכים בין העצמות ואת תלולית הצלעות על מגש. העבירו כל רוטב ברביקיו נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעותצלעות

מרכיבים

4צלעות אחורי בייבי החלק התחתון של כל מדף, על 2 1/2 קילו כל ממברנה הוסרוצלעות אחורי בייבי החלק התחתון של כל מדף, על 2 1/2 קילו כל ממברנה הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש3שום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שומר קרקעשומר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים3(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1בצל, טחוןבצל, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מעושנת מתוקהפפריקה מעושנת מתוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(חוֹרֶף)מולסה לא מאובטחתמולסה לא מאובטחת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר