קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם סלסה אפרסק

צלעות חזיר בגריל עם סלסה אפרסק
צלעות חזיר בגריל עם סלסה אפרסק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.52 דולר למנה. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, וכל מתכון 30 יש 381 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. 51 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו אפרסקים, מלח כשר ופלפל, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 18 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. ציון זה הוא סופר. נסו צלעות חזיר בגריל עם סלסה אפרסק, צלעות חזיר צלויות דרום מערביות עם סלסת אפרסק, ו צלעות חזיר בגריל מושלם עם סלסה בזיליקום אפרסק אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
בקערה זורקים את כל מרכיבי הסלסה יחד ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מחממים גריל חיצוני או מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
מברישים את צלעות החזיר בשמן. בקערה קטנה משלבים את אבקת הצ ' ילי, המלח והפלפל. מפזרים בנדיבות את השפשוף משני צידי כל צלע חזיר. צולים את הצלעות עד לבישול, כ -4 עד 6 דקות לכל צד. (הגדר 1 קוצצים בצד לסיבוב מקוון 2 מתכון, מרק אורזו עם חזיר.) מסדרים את הצלעות על מגש הגשה ונותנים לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
צלעות חזירצלעות חזיר
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
חזירחזיר
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
מגישים את הצלעות עם סלסת האפרסק.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
סלסהסלסה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אנטיקה שרדונה (בחר הרים) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים המובילים לליבה יציבה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחרה בין גפנים בני 4 עד 31מחלקים נבחרים של תשעה גושי כרם, הנטועים בגובה של 1,413-1,494 רגל. הבחירה של השנה מורכבת 10 שיבוטים שרדונה-תשעה בורגונדי ואת המורשת לשבחים מבחר ויימר - כי יחד ליצור את המורכבות ארומטיים וטעמים אנו מחפשים עבור ההר שלנו בחר שרדונה.