קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

צלעות חזיר ברוטב רימונים

צלעות חזיר ברוטב רימונים
זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-25 דקות. אם יש לכם רוטב ברביקיו, צלעות חזיר, חומץ יין חדור רימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . עם כפית מתכונים דומים: צלעות כבש בגריל במרינדה רימונים, צלעות חזיר עם זיגוג רימון, ו צלעות חזיר ברוטב סויה.

הוראות

1
להקציף שמן זית, חומץ, רוזמרין, שום ופלפל שחור יחד בכוס גדולה או קערת קרמיקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
חומץחומץ
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את צלעות החזיר וזורקים למעיל אחיד. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומשרים במקרר במשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר צלעות חזיר מן המרינדה, המרינדה להשליך, ואת צלעות חזיר העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
מלחמלח
5
מבשלים את צלעות החזיר על הגריל שחומם מראש עד שכבר לא ורוד במרכז, 7 עד 10 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
6
תן לצ ' ופס לנוח במשך 3 עד 5 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה5אינצ ' יםצלעות חזיר עבות ועבותצלעות חזיר עבות ועבות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,שום מיובששום מיובש4(יכול להיות או להרחיק)בצל מיובשבצל מיובש3sprigsרוזמרין טרי, עלים מופשטים וקצוצים דקרוזמרין טרי, עלים מופשטים וקצוצים דק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, פרוסשום, פרוס2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק36ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 (1/2 אינץ עבה) צלעות חזיר ללא עצמות6 (1/2 אינץ עבה) צלעות חזיר ללא עצמות6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אדום חדור רימוניםחומץ יין אדום חדור רימונים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.