קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

צלעות חזיר ורוטב בצל חרדל

צלעות חזיר ורוטב בצל חרדל
צלעות חזיר ורוטב בצל חרדל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון הרוטב שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 583 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 42 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך צלעות חזיר, חרדל חריף-חום, רוטב חזיר זהוב® campbell ' s, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברוטב בצל, צלעות חזיר עם רוטב בצל, ו צלעות חזיר ברוטב בצל כפרי.

הוראות

1
מצפים את החזיר בקמח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חזירחזיר
2
מחממים את השמן במחבת 10 אינץ ' על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את החזיר ומבשלים עד משחימים היטב משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
4
מוסיפים את הבצל למחבת ומבשלים 10 דקות או עד חזיר מבושל דרך הבצל רך. מערבבים ברוטב וחרדל ומבשלים עד שהתערובת חמה ומבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
רוטברוטב
בצלבצל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים את החזיר ורוטב עם תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
רוטברוטב
חזירחזיר

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.