קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר לתנור האיטי

צלעות חזיר לתנור האיטי
צלעות חזיר לבישול האיטי עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.75 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 268 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. אם יש לכם קטשופ, שום, רוטב סויה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. עם כפית ציון 76%, המנה הזו מוצקה. נסו צלעות חזיר מתוקות חמצמצות בסיר האיטי - 2 מרכיבים בתוספת החזיר, צלעות חזיר לבישול איטי, ו צלעות חזיר איטיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים צלעות חזיר בסיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שלבו את שאר החומרים ושפכו על צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
3
מבשלים על הגדרה נמוכה במשך 6 שעות, עד הטמפרטורה הפנימית של בשר חזיר הגיע 145 מעלות פרנהייט (63 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
"אינדיאן וולס שרדונה שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך אופייני לאתרים חמים כמו מדרון וואהלוק. אני אוהב את טעמי האננס והבשר הבשלים של שרדונה ואת המרקם העשיר והקרמי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."- בוב ברטאו