קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר מזוגגות

צלעות חזיר מזוגגות
צלעות חזיר מזוגגות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 240 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 17 דקות. אם יש לך ג'לי דומדמניות, מרווה טחון, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. וזה די טוב. מתכונים דומים: צלעות חזיר מזוגגות, צלעות חזיר מזוגגות עבור 2, ו צלעות חזיר מזוגגות.

הוראות

1
לקצץ שומן מן הצלעות. מעיל מחבת nonstick גדול עם ספריי בישול; מקום על חום גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מפזרים צלעות עם מרווה, מלח ופלפל; מוסיפים למחבת, ומבשלים 1 דקה בכל צד. להפחית את החום בינוני; טבח צלעות 4 עד 5 דקות נוספות בכל צד או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
להעביר צלעות למגש, להתחמם.
4
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים מעל חום בינוני 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום; להוסיף ג ' לי וחרדל, ומבשלים 2 דקות או עד זיגוג מצטמצם 1/4 כוס. כדי לשרת, זיגוג כפית על צלעות.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.