קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

צלעות חזיר נורווגיות עם תפוחים קאראווי

צלעות חזיר נורווגיות עם תפוחים קאראווי
צלעות חזיר נורווגיות עם תפוחים קאראווי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 471 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לך צלעות חזיר, תפוחים, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב זרעי קימל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות קאראווי כקינוח. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסקנדינבי. מתכונים דומים: צלעות חזיר מצופות בקראווי, צלעות חזיר בקראווי וכרוב אדום, ו צלעות חזיר עם סלט אנדיב וחרדל קאראווי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.