קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות3
ציון בריאות32
מגזין

צלעות חזיר עם בירה

צלעות חזיר עם בירה
צלעות חזיר עם בירה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 60 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 526 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם בירה, תיבול מבטא, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם בירה שחורה, צלעות חזיר מתובלות מבירה, ו עוד צלעות חזיר ומתכון לבירה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.