קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 1 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

קאפקייק גלידה מעולה

קאפקייק גלידה מעולה
קאפקייק גלידה מעולה יכול להיות בדיוק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 518 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של ויליאמס סונומה יש 13 אוהדים. זה עובד היטב כמו קינוח זול מאוד עבור קיץ. אם יש לכם אבקת אפייה, מלח, חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 7 שעות ו-1 דקות. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סיר חרס-בשר בקר נהדר, שעועית גדולה, מטבל נהדר! החווה Longmeadow, דלעת צ'ילי עם Abuelita שתי דרכים-Cupcake ולא-Cupcake: זיווג הקאפקייקס הראשון שלי, ו עוגיות תות וגלידת שמנת.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.