קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

קארי אדום עוף תאילנדי מהיר

קארי אדום עוף תאילנדי מהיר
המתכון עוף תאילנדי מהיר קארי אדום יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 1 שעה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 261 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו חזה עוף, להדביק קארי, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קארי אדום תאילנדי עם ירקות, עוף תאילנדי מהיר & קארי ירקות, ו קארי עוף קוקוס תאילנדי מהיר וקל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

הודי בתפריט? נסה זיווג עם רוזה נוצץ, ריזלינג, ו Gruener Veltliner. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הרוזה המנצנץ עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל