קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות19
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קארי חומוס חמאה

קארי חומוס חמאה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? קארי חומוס חמאה יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 437 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. . הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. אם יש לכם garam masala, בצל, שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. , שהוא מוצק. נסו חמאת בוטנים חומוס קארי, קארי החומוס של ויג', ו חומוס קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה בסיר, מכסים במים, ומביאים לרתיחה על חום גבוה; מבשלים עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לנקז, ולהניח בצד.
3
שמן חם במחבת מעל חום בינוני. מערבבים בצל ושום, ומבשלים עד הבצלים רכים ושקופים. מערבבים אבקת קארי, garam masala, ג ' ינג ' ר, כמון, ומלח. מבשלים 1 או 2 דקות, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
גארם מסאלהגארם מסאלה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
כמוןכמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים מרק, שמנת וחומוס. מערבבים בתפוחי אדמה. מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרםקרם
מרקמרק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.