קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

קארי כדורי הבשר המלזי של סבתא

קארי כדורי הבשר המלזי של סבתא
קארי כדורי הבשר המלזי של סבתא עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 53 גרם של שומן, וסך הכל 689 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, ג'ינג'ר, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), לשפשף קארי מלזי, ו דג קארי מלזי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן את כל החומרים לפני תחילת cook.In קערה בינונית גדולה, לשלב את הבשר, פירורי לחם, ביצה, בצל אביב קצוץ כוסברה, עם מלח ופלפל לפי הטעם, ומקום לצד אחד.לטחון בצל, שום וג ' ינג 'ר כדי להדביק עם בלנדר מקל או מזון קטן processor.In קערה קטנה, לשלב אבקת קארי מלזי, אבקת צ' ילי, שיני הקרקע וקצת מים, כדי להפוך את הדבק.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציפורן קרקעציפורן קרקע
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
בצל אביבבצל אביב
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים את השמן מעל להבה בינונית גבוהה בווק, מוסיפים ממרח בצל, ומערבבים במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים את הדבק קארי, אניס כוכב, ציפורן, עלים קארי, להפחית את החום בינוני, ומערבבים ומטגנים עד די קלוי השמן מתחיל לטפטף החוצה: זה יכול לקחת 5 10 דקות, אבל להיזהר לא לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
משחת קארימשחת קארי
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
מוסיפים חלב קוקוס ומביאים לאט לרתיחה.בעוד נוזל קארי הוא רותחים להתחיל לעשות ושחרור כדורי בשר בגודל ביס-להפסיק מדי פעם ומערבבים בעדינות.כאשר כל כדורי הבשר נוספו, מוסיפים רסק עגבניות ומלח לפי הטעם.מבשלים, מכוסה, על חום בינוני במשך 10 דקות, הוספת קצת מים נוספים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מוסיפים תפוחי אדמה ומבשלים חשופים במשך 15 דקות נוספות, ערבוב מדי פעם, שוב הוספת קצת מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
6
מגישים עם לחם, רוטי צ 'אני, רוטי ג' אלה או אורז מאודה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
רוטירוטי

מרכיבים

3(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)קרקע חמה אבקת צ'ילה טהורה (או פחות או יותר לפי הטעם)קרקע חמה אבקת צ'ילה טהורה (או פחות או יותר לפי הטעם)2(חוֹרֶף)כוסברה קצוצה דקכוסברה קצוצה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס, מעורבב עםחלב קוקוס, מעורבב עם8עלי קארי טרייםעלי קארי טריים3(חוֹרֶף)אבקת קארי מלזיאבקת קארי מלזי1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1אינצ ' יםזנגביל טרי, קלוף פרוס בערךזנגביל טרי, קלוף פרוס בערך5ציפורןשום, קלופים וקצוצים בערךשום, קלופים וקצוצים בערך567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2בצל, קלופים וקצוצים בערךבצל, קלופים וקצוצים בערך1גדולתפוחי אדמה, קלופים וחותכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה, קלופים וחותכים לקוביות בינוניות4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2(חוֹרֶף)בצל אביב קצוץ דקבצל אביב קצוץ דק1צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.