קושיקשה
מוכן ב37 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

קבב שרימפס ג'רק

קבב שרימפס ג'רק
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטאריים לאוסף שלך, קבבוני ג'רק שרימפס עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 251 קלוריות , 16 גרם חלבון ו -18 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 20 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, עירית, ג'ינג'ר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 37 דקות . זה עובד היטב כמנה עיקרית. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 50% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קבבוני ג'רק שרימפס , קבבוני טלה דביקים וקבבוני ג'מייקה בגריל .

הוראות

1
אם משתמשים בשיפודי במבוק, משרים אותם במים למשך 20 דקות לפחות. מחממים את הפטם או מכינים את הגריל.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות בשר צבי מבושל חתוך לקוביות2 כוסות בשר צבי מבושל חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
2
בקערה גדולה, טורפים יחד את רוטב הטמבל, (או תבלין הטמבל, אם משתמשים בו) 1/2 כוס שמן זית וג'ינג'ר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
שמן זיתשמן זית
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את השרימפס ומערבבים לציפוי. מכסים ומשרים למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
בקערה נפרדת, לזרוק את העגבניות, הבצל, הפלפלים והפטרוזיליה עם 2 כפות שמן הזית הנותרות. מתבלים במלח ופלפל. משפדים את הירקות והשרימפס.
מרכיבים שתצטרך
בשר צבי מבושל קוביותבשר צבי מבושל קוביות
ירקירק
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
בצלבצל
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
5
מניחים את השיפודים על תבנית אפייה מרופדת בנייר אלומיניום, או, אם צולים, מניחים על הגריל. מבשלים, הופכים פעם אחת, עד שהירקות רכים והשרימפס אטומים, 5 עד 6 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
6
מקשטים בפטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
7
מערבבים את כל המרכיבים מלבד שמן צמחי בקערה עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
הוסף שמן כדי ליצור מרינדה למרקם הרצוי. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שמן בישולשמן בישול

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפית רוזמרין מיובשכפית רוזמרין מיובש1(יכול להיות או להרחיק)עירית מיובשתעירית מיובשת0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2(יכול להיות או להרחיק)קלופים וקצוצים דק זנגביל טריקלופים וקצוצים דק זנגביל טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה ועוד לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה ועוד לקישוט11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1086 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, לחתוך לחתיכותבצל, לחתוך לחתיכות11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1פלפל אדום, זרע לחתוך 1/4 אינץ גושים מרובעיםפלפל אדום, זרע לחתוך 1/4 אינץ גושים מרובעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל מצנפת יבש, כתושפלפל מצנפת יבש, כתוש1(יכול להיות או להרחיק)פלפל מצנפת יבש, כתושפלפל מצנפת יבש, כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Margerum Sybarite סוביניון בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
מרגרום סיבירייט סוביניון בלאן
מרגרום סיבירייט סוביניון בלאן
גווני זהב קלים, גוון ירוק, בהיר ותוסס. בושם מורם של אשכולית, חבוש דבש, פריחת פרחים לבנה, טוסט, קרמילמון וקצת פלנטיין, בשכבות עם רמז קל של אקדחים וסוביניון פירותי. עשיר, קרמי ומלא עם שכבות של אגסים, אשכוליות ופסיפלורה.