קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

קבב שרימפס שום כוסברה

קבב שרימפס שום כוסברה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קבב שרימפס שום כוסברה. מנה אחת מכילה 224 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. גשו לסופר וקנו לימון, כוסברה, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן פסקטריאני, קטוגני דיאט. מתכונים דומים: קבב שרימפס שום לימון, שרימפס מתובל שום, פלפל קבב אננס, ו שרימפס שום בחלב קוקוס, עגבניות וכוסברה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.