קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

קוק - או - וין

קוק - או - וין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Coq Au Vin. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1069 קלוריות, 80 גרם חלבון ו 72 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך מלח ופלפל, זר garni, פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו Coq au riesling פסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, להביא את היין לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את המחבת מן החום, באמצעות התאמה ארוכה, להצית את היין. כאשר הלהבות שוככות, להקציף את רסק העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 1 כף שמן זית במחבת גדולה אחרת. מתבלים את חתיכות העוף במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים חצי מהעוף למחבת ומבשלים על חום גבוה בינוני עד השחמה קלה בכל רחבי, כ -12 דקות; מעבירים לתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול. חזור עם הנותרים 1 כף שמן זית ואת שאר חתיכות העוף.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את כל אבל 3 כפות של השומן במחבת לטאטא בקמח; לבשל מעל חום מתון, לטאטא מדי פעם, עד בצבע ערמוני, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את מלאי העוף המועשר ואת היין ומביאים לרתיחה, מקציפים.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הנוזל על העוף בתבשיל. הכנס את זר garni ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד העוף מבושל דרך, על 25 דקות עבור השדיים ו 35 דקות עבור מקלות תיפוף, ירכיים וכנפיים.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר את העוף למגש גדול כפי שהוא נעשה; לכסות באופן רופף עם נייר ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים חצי מהתבשיל על החום ומביאים את הרוטב לרתיחה. מרפרפים את השומן מהצד שאינו רותח וממשיכים להרתיח עד שהרוטב מצטמצם לכ -2 כוסות ומעובה מעט, כ -15 דקות. מתבלים במלח ופלפל ומתחממים.
מרכיבים שתצטרך
10
בינתיים, במחבת, לבשל את הבייקון על אש מתונה עד פריך, 6 עד 7 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הבייקון לצלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את השומן לתוך כוס מדידה ולמחוק את המחבת.
12
מוסיפים 1 כף שומן הבייקון למחבת יחד עם הפטריות ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד מרכך וזהב, כ 7 דקות. מפזרים את הבייקון והפטריות על העוף ומגישים מיד, מעבירים את הרוטב בנפרד.
מרכיבים שתצטרך