קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

קוקוס כוח חטיף Poppers

קוקוס כוח חטיף Poppers
חטיפי קוקוס כוח יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. מנה אחת מכילה 92 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתאים ל-10 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זה מובא לך על ידי Go חלב חינם. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם תמרים, קוקוס, גרנולה ללא חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קוקוס כוח חטיף Poppers, חטיפי קוקוס חמוציות, ו שרימפס קוקוס פופרס עם קרם מנגו צ'ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים למעט פתיתי קוקוס לתוך מעבד מזון. דופק לקצוץ
מרכיבים שתצטרך
פתיתי קוקוספתיתי קוקוס
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
ואז מחית מעט חלקה, משאיר קצת מרקם עבה.באמצעות כף גלידה 1 או כף, לגרד את המעבד לגלגל לתוך פתיתי קוקוס.צורה עם הידיים לתוך כדורים עגולים 1-2 אינץ', לחיצה על הקוקוס לתוך הכדור.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי קוקוספתיתי קוקוס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.