קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

קוקטייל השרימפס

קוקטייל השרימפס
קוקטייל השרימפס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ופסקטריאני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 484 קלוריות, 64 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. 96 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם שרימפס נמר פגז, רוטב צ'ילי, קרח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 86%, המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: בר קוקטיילים שרימפס: רוטב קוקטיילים קלאסי, קרם אבוקדו, רמולד, קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל דה קמארונס קון פיוטאה ואגואקט), ו קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב קוקטייל חריף של סריראצ'ה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בעזרת מספריים או סכין משוננת, בצע חתך בחלק האחורי של השרימפס, בעקבות מסלול המעי. לחסל שרימפס ולשטוף תחת מים קרים עוזב פגזים שלם.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
מספריים מטבחמספריים מטבח
3
מניחים שרימפס מנוקה לקערה עם תערובת מלח ומעבירים למקרר למשך 20 עד 25 דקות. בזמן שהשרימפס מוסיפים, מניחים עגבניות, רוטב צ ' ילי, חזרת, סוכר, פלפל ומלח במעבד מזון ומערבבים לתערובת אחידה. מקפיאים רוטב קוקטייל עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
חזרתחזרת
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
4
מניחים תבנית אפייה או תבנית צלייה מתחת לצלייה בתנור ומחממים מראש למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
תנורתנור
5
מוציאים שרימפס מהמלוח ומסננים היטב. שוטפים את השרימפס מתחת למים קרים ומייבשים על מגבות נייר. בקערה גדולה זורקים שרימפס עם שמן זית ומפזרים תיבול מפרץ ישן, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
שמן זיתשמן זית
שרימפסשרימפס
מלחמלח
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
6
מניחים שרימפס על תבנית גיליון רוחשת ומחזירים מיד לצלייה. לאחר 2 דקות, להפוך את שרימפס עם זוג מלקחיים. להחזיר את שרימפס כדי פטם במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מלקחייםמלקחיים
מחבתמחבת
7
מעבירים לגיליון עוגיות קר. מקררים מיד.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
לאחר שרימפס יש מקורר, לסדר עם רוטב קוקטייל בכוס מרטיני או לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
מרטינימרטיני
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לאבבלוק פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
לאבבלוק פינו גרי
לאבבלוק פינו גרי
לאבבלוק פינו גרי הוא זהוב חיוור עם רמזים לירוק. הבציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים ורמז לאננס בשל. החיך חושף אגס עלום וכתום דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.