קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

קוקטייל סרטנים

קוקטייל סרטנים
קוקטייל סרטנים נטול גלוטן,, חלב חינם, פסקטריאן, קטוגני מתאבנים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 330 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 3 אוהדים. אם יש לך בצל ירוק, משחת ווסאבי, ג'ינג'ר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קוקטייל סרטנים, קוקטייל קוקוס-סרטן, ו סרטן קוקוס קוקטייל.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.