קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

קוקטייל שרימפס-טומטיו

קוקטייל שרימפס-טומטיו
קוקטייל שרימפס-Tomatillo דורש סביב 1 שעה ו -50 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 206 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. זה עובד טוב כמו משקה. גשו לסופר וקנו פלפלים, תרד, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס-Tomatillo, קוקטייל שרימפס עם Tomatillo-רוטב חזרת, ו שרימפס חגיגי "קוקטייל" עם רוטב אבוקדו-tomatillo.

הוראות

1
שלב 8 כוסות מים קרים, 2 כפות מלח, כוסברה ופלפל בסיר גדול. לסחוט את מיץ הלימון ולהוסיף את הפרוסות. מרתיחים 5 דקות, ולאחר מכן להסיר מהחום, להוסיף את השרימפס, לכסות ולהניח בצד, על 15 דקות. מסננים ומעבירים את השרימפס לקערה; מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, להפוך את הרוטב: מחממים התנור ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את tomatillos, בצל, שום jalapenos במחבת צלייה. לזרוק עם שמן קנולה ומתבלים עם מלח ופלפל. צלוי עד רך, משליך מדי פעם, 25 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מבשלים את התרד בסיר של מים רותחים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים, לסחוט יבש ולהעביר למעבד מזון.
6
מוסיפים את תערובת tomatillo, חומץ, חזרת, כוסברה ודבש ודופק עד חלקה; מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים לקערה, מכסים ומקררים לפחות 1 שעה. להביא לטמפרטורת החדר 15 דקות לפני ההגשה.
8
מגישים את הרוטב וחסילונים בכוסות שוטים, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
9
צילום: מארק פיטרסון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.