קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

קינוח אורז חמוציות

קינוח אורז חמוציות
ניתן להכין את המתכון לקינוח אורז חמוציות תוך 10 דקות בערך . מנה אחת מכילה 278 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . מתאים ל-2 מנות. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, דבש, חמוציות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב כקינוח לא יקר. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 17% . הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו קינוח חמוציות , קינוח חמוציות-תפוח וקינוח תפוח-חמוציות .

הוראות

1
מערבבים בקערה את החמוציות, מיץ התפוזים, הדבש, החמאה, המלח והקינמון. מערבבים פנימה את האורז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
3 עד 6 טיפות צבע מאכל אדום, אופציונלי3 עד 6 טיפות צבע מאכל אדום, אופציונלי
תמצית ברנדי או תמצית ונילתמצית ברנדי או תמצית וניל
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות
ציוד שתשתמש בו
לימון ונענע טרייה, לא חובהלימון ונענע טרייה, לא חובה
2
מעבירים לכלי משומן 1-1/2 כוס המתאימה למיקרוגל. מכסים ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה למשך 1 עד 1-1/2 דקות או עד שהם מתחממים. מערבבים את התערובת לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקינוח. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל, ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "