קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

קינוח קוקוס קפוא

קינוח קוקוס קפוא
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, קינוח קוקוס קפוא עשוי להיות מתכון צמחוני אדיר ללא גלוטן ולקטו אובו שכדאי לנסות. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -4 גרם חלבון , 42 גרם שומן , ובסך הכל 472 קלוריות . תמורת 81 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם קוקוס, תמצית וניל, אגוזי מקדמיה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כקינוח. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קינוח קפוא של קרם קוקוס , קינוח קפוא מקדמיה אננס מקורמל , וקינוח פטל קפוא .

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה מים וסוכר. מבשלים, ללא מכסה, במשך 5 דקות. מגניב. מערבבים פנימה 2 כוסות קוקוס ווניל. בקערה קטנה מקציפים שמנת עד שנוצרות פסגות רכות; מקפלים לתערובת הקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לכלי הגשה. מכסים ומקפיאים ללילה.
3
מוציאים מהמקפיא 45 דקות לפני ההגשה. קולים את שאר הקוקוס; מפזרים מעל הקינוח. מעל אגוזי מקדמיה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה במנות נפרדות בקירור לבן צ'יפס מקדמיה בצק עוגיות אגוזי מקדמיהחבילה במנות נפרדות בקירור לבן צ'יפס מקדמיה בצק עוגיות אגוזי מקדמיה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקינוח. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.