קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

קפה אייס סלוש

קפה אייס סלוש
Ice Coffee Slush עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הקינוחים שלך. מנה אחת מכילה 200 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-7 גרם שומן. מתאים ל-12 ועלותו 32 סנט למנה מנות. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו. אם יש לכם קרם חצי-חצי, תמצית וניל, קפה חזק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה לא כל כך גדול. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו RumChatan Iced Coffee Slush, קוקוס אייס קפה... עם מיני סופגניות קפה מזוגגות שוקולד, ו-Coffee House Slush.

הוראות

1
בקערה מתאימה למקפיא, מערבבים קפה וסוכר עד שהסוכר נמס. מקררים עד לצינון יסודי.
מרכיבים שתצטרך
8 עוגות ספוג במילוי קרם (מומלץ: טווינקיז)8 עוגות ספוג במילוי קרם (מומלץ: טווינקיז)
32 מרשמלו גדולים, חצויים32 מרשמלו גדולים, חצויים
ציוד שתשתמש בו
1 פאונד מתוק של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links קישורים, חתוכים לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'1 פאונד מתוק של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links קישורים, חתוכים לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
2
מוסיפים את החלב, השמנת והוניל; הַקפָּאָה.
מרכיבים שתצטרך
48 קיסמים עגולים48 קיסמים עגולים
3/4 כוס בתוספת 2 כפות שיבולת שועל לבישול מהיר, מחולקת3/4 כוס בתוספת 2 כפות שיבולת שועל לבישול מהיר, מחולקת
יכול דובדבנים טארט מגולענים במיםיכול דובדבנים טארט מגולענים במים
3
מוציאים מהמקפיא מספר שעות לפני ההגשה. קוצצים את התערובת עד שהיא רכה; להגיש מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב סלוש עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.