קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

קפטן מדינה עם כרובית ואפונה

קפטן מדינה עם כרובית ואפונה
קפטן המדינה עם כרובית ואפונה נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 428 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זרעי כמון, זרעי כוסברה, זרעי הל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח הכשר גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גרנולן מתוק מלוח ויוגורט קוקוס {Sugar Rush Gift Edition # 4} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קפטן מדינה עם כרובית ואפונה, קפטן מדינה, ו קפטן מדינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים corianderseeds, זרעי שומר, זרעי כמון, blackpeppercorns, ציפורן, זרעי הל, וcinnamon מקל במחבת יבשה קטנה. מערבבים חום overmedium עד ריחני ובהיר צבע, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי הלזרעי הל
זרעי שומרזרעי שומר
זרעי כמוןזרעי כמון
ציפורןציפורן
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מחום; מגניב. טוחנים תבלינים טוחנים בתבלינים במכתש עם עלי.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
3
העברה לסמולבול; להוסיף כורכום וקיין.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
1
חום 3 כפות שמן בסיר עמוק גדול מעל בינוני-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פרחים כרובית; מפזרים מלח כשר צרוד ו sauté עד beginningto לרכך וחום כתמים, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרחים כרוביתפרחים כרובית
מלח כשרמלח כשר
3
העברה לקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים 2 כפות שמן הנותרים וחצי עוף לסיר אחד; מפזרים מלח כשר צרוד ו sauté עד chickenis חום בהיר מכל הצדדים, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מעבירים עוף לקערה גדולה. חזור עםתרנגולת מכתים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים חלקים לבנים של בצל ירוק, זנגביל מגורד דק, garlicto טחון אותו סיר; להפחית את החום בינוני andsauté עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
תערובת תבלין addround; מערבבים 15 שניות.מערבבים 1 1/2 כוסות מרק עוף ולהביא toboil, מגרד את כל חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
8
עגבניות Addcrushed; להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים 15 דקות. מערבבים דובדבנים indried וחמאת בוטנים; חזרהאוזן וכל מיצים שהצטברו לסיר.כיסוי ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
דובדבניםדובדבנים
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מוסיף sautéedcauliflower לסיר; כיסוי ומבשל untilchicken מבושל דרך וכרובית מכרז, הוספת מרק עוף יותר על ידי 1 / 4cupfuls אם התערובת יבשה, על 10 דקוטסלונג. מתבלים במלח גס pepper.DO קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. קר-רוח. צמרמורת חשפה עד קור, thencover ולשמור בקירור. לחמם מחדש את חום העל-מדיום לפני שנמשיך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים אפונה קפואה לתבשיל ומבשלים עד מחומם, כ 5 דקות.מצקת תבשיל לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
11
מפזרים כל אחד עם צמרות בצל ירוק וארוחי שבבי שוקולד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
12
* רצועות של קוקוס לא ממותק( alsocalled שבבי קוקוס); זמין ב somesupermarkets ו בחנויות מזון טבעיות רבות ומ melissas.com.
מרכיבים שתצטרך
שבבי קוקוסשבבי קוקוס
13
בתיאבון

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מרוסקות עם מחית הוסיף (מ 28-אונקיה יכול)עגבניות מרוסקות עם מחית הוסיף (מ 28-אונקיה יכול)1ראש קטןכרובית, גזוז, לחתוך לפרחים 1 אינץ ' (כ 4 כוסות)כרובית, גזוז, לחתוך לפרחים 1 אינץ ' (כ 4 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)(scant) פלפל קאיין(scant) פלפל קאיין1אינצ ' יםסטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס כשרמלח גס כשר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי קוקוס, קלויים קלותשבבי קוקוס, קלויים קלות2(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשים, קצוצים דקדובדבנים יבשים, קצוצים דק11 קילו קישואים,פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורד דקג'ינג'ר טרי מגורד דק2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חבורהבצל ירוק, ירוק כהה וחלקים לבנים קצוץ בנפרדבצל ירוק, ירוק כהה וחלקים לבנים קצוץ בנפרד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) מרק עוף במלח נמוך(או יותר) מרק עוף במלח נמוך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה פטיט קפוא (9 עד 10 אונקיות; לא להפשיר)אפונה פטיט קפוא (9 עד 10 אונקיות; לא להפשיר)0(יכול להיות או להרחיק)זרעי הל (מתוך 3 תרמילי הל ירוקים שלמים)זרעי הל (מתוך 3 תרמילי הל ירוקים שלמים)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, גזוז, לחתוך לחתיכות 1-2 אינץירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, גזוז, לחתוך לחתיכות 1-2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום5(חוֹרֶף)שמן בוטנים או שמן צמחי, מחולקשמן בוטנים או שמן צמחי, מחולק