קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

קציץ בשר טנסי: מועדף על משפחת פרטון

קציץ בשר טנסי: מועדף על משפחת פרטון
קציץ בשר טנסי: אהוב על משפחת פרטון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 392 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 30 דקות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו חרדל, מלח, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בביצה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 46%. הציון הזה די טוב. נסו קציץ בשר טנסי, סטרוגנוף בקר-נוצר במקור עבור משפחת סטרוגנוף הרוסית על ידי שף צרפתי, האהוב המשפחתי הזה בבית שלי, ו אמנון (אהוב על המשפחה) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים יחד בשר בקר, פירורים, ביצה, בצל, מלח, פלפל ו 1/2 של רוטב עגבניות. טופס לתוך כיכר ולשים לתוך מחבת רדודה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפלפלפל
בצלבצל
בקרבקר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב את שאר רוטב העגבניות ואת כל שאר המרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
3
יוצקים מעל כיכר.
4
אופים בתנור שחומם מראש 350 מעלות במשך שעה 1 ו 15 דקות. למרוח מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. אתה יכול לנסות את סנט אם ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
סנט ריזלינג
סנט ריזלינג
סנט מ ' ריזלינג בהיר, עם ארומת האפרסק העדינה והמינרליות הסלעית האופיינית לקרקעות אבן החול הבלויות שנמצאות באזור פפלץ. זהו ריזלינג בעל גוף בינוני, לא יבש, עם פירותיות משובחת המתעכבת באהבה על החיך ואז דוהה בעדינות לגימור בינוני-ארוך וטעם יבש. ריזלינג מקסים ורב-תכליתי מבציר מעולה ומספק במיוחד.