קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

קצפת תפוח קרמל

קצפת תפוח קרמל
קרמל תפוח קצפת יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 270 קלוריות. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 34 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לכם תפוח, תערובת פודינג חמאה, פיסות אננס בגודל חטיף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 50%. ציון זה הוא מוצק. קרמל תפוח קצפת +$ 200 מתנה כרטיס ו לוע הארי פרס חבילה בגידה, עוגת קצפת דלעת קרמל מלוחה, ו חטיפי שיבולת שועל תפוחים עם רוטב קרמל קינמון {ומטבל תפוחים קרמל מדהים!} דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו תערובת פודינג ואננס.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את התפוח, המרשמלו והבוטנים. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
לשימור,לשימור,

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לתפוח ממתקים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.