קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קראנץ קרמל פופקורן

קראנץ קרמל פופקורן
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים הר ד 'אובר, אז תנו הזדמנות ל פופקורן קראנץ 'קראנץ'. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 574 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. אם יש לכם פופקורן צץ, מים, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: פופקורן קראנץ ' אגוז קרמל, קראנץ פופקורן קרמל, ו קראנץ ' ו מונק-פופקורן בסגנון קרמל.

הוראות

1
בקערה משומנת גדולה שלבו את הפופקורן, הבוטנים, האטריות והצימוקים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
בוטניםבוטנים
פופקורןפופקורן
צימוקיםצימוקים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בסיר גדול שלבו את הסוכר, החמאה, סירופ התירס והמים. מבשלים על אש בינונית, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהתערובת מגיעה לשלב סדק רך (270 ל -290 ל') עם מדחום ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש. מערבבים קינמון.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
4
יוצקים מעל תערובת פופקורן; מערבבים עד לציפוי אחיד. יוצקים מיד על 15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. פאן.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לשבור לחתיכות. אחסן במיכלים אטומים.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוז ' י נוצץ ויין מבעבע הם אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מנות ראשונות, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רופינו נוצץ רוזויט (לְפַצֵל). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
רופינו נוצץ רוז (פיצול)
רופינו נוצץ רוז (פיצול)
רופינו נוצץ רוז ' הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת של ורדים. על החיך יין זה יש בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתה של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים כי להשתהות דרך הסיום.רופינו נוצץ רוז ' הוא מהנה בפני עצמו כמו אפריטיף, אבל גם כבן לוויה מזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, סלטים ירוקים מעורבים.